جایی برای حرف های نگفته !

وقتی حرف هایت را کسی نباشد که بخواند و بشنود و بداند ، این صفحه ی چند اینچی می شود همدمت ! حداقل او دست رویت بلند نمی کند !

جایی برای حرف های نگفته !

وقتی حرف هایت را کسی نباشد که بخواند و بشنود و بداند ، این صفحه ی چند اینچی می شود همدمت ! حداقل او دست رویت بلند نمی کند !

آخرین مطالب

حتی نمیتونی حال الان من رو تصور کنی ...

دائم آرزوی نبودن می کنم

برم یه جای دور

خیلی دور

حتی از خودمم فرار کنم

دائم آرزو میکنم تا درد بکشم

از درد کشیدن و از درد مردن لذت میبرم

چون اجساس می کنم دارم تنبیه میشم

دارم تاوان میدم ...

وجدانم کمی راحت تر میشه

کمی ...

حال الان من واسه ی احدی قابل تصور نیست 

میخوام از آدمایی که دارن ادای دلسوزی در میارن

بخوام بکشن کنار

حتی از آدم هایی که واقعا نگرانمن

برن کنار ...

عقب

عقب 

خیلی عقب

من این روز ها

فقط یک نوار خطر دور خودم کم دارم 

ازم دور شید

از دختری که به حدی رسیده تا سر بچه ی پنج ساله فریاد بزنه دور شید

از دختری که حتی نتونه گریه کنه بپرهیزید ...

خدا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۷

نظرات  (۲)

:)
پاسخ:
کامنتاتون حس آشنایی بهم میده !
ما همدیگه رو می شناسیم ؟!
بعید میدونم شما رو بشناسم و یا اینکه شما منو بشناسید،اما برای اینکه خدای نکرده سوء تفاهم پیش نیاد و منو با کسی تو گذشته یا حال خودتون اشتباه نگیرید،میگم که اسم من احسانِ
پاسخ:
متشکرم ... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">