جایی برای حرف های نگفته !

وقتی حرف هایت را کسی نباشد که بخواند و بشنود و بداند ، این صفحه ی چند اینچی می شود همدمت ! حداقل او دست رویت بلند نمی کند !

جایی برای حرف های نگفته !

وقتی حرف هایت را کسی نباشد که بخواند و بشنود و بداند ، این صفحه ی چند اینچی می شود همدمت ! حداقل او دست رویت بلند نمی کند !

آخرین مطالب

اجازه بدید زنده بمونم !

شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۴۲ ب.ظ

حال من حال ساده ای نیست که چون راحت ترین و راست ترین راه مقابلمه انتخابش کردم !

نه ...

برعکس 

زندگی تلالو پیچیده ای از یک ساده است ...

مادامی که یک روز عشق تو خونت به جریان می افته و یک روز نفرت در چشم هات موج میزنه ...

آدم هایی که فکر می کنند ناله ام ؛

قید هام پررنگه ،

دنیام رو خودم خراب کردم 

مجبور به خوندن این درد درد واژه هایی نیستند که از سر آرامش روان میشن روی این سایتی که شاید فقط به زعم من ، نا شناسم درش

و عده ای آشنا می خونن و میخندن و شاید ...

نمیدونم

اما بدونید پررنگی این قید ها

بخاطر پررنگی خون جوشیده از اون هاست !

اگر میگم خیلی منتفرم

بدونید

خیلی نفرت از سر و روم میباره

اگر میگم خیلی خوشحالم

بدونید

خیلی

خیلی 

خیلی ... 

این نعمت 

این آرامش

این تسلا رو 

ازم نگیرید 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">