جایی برای حرف های نگفته !

وقتی حرف هایت را کسی نباشد که بخواند و بشنود و بداند ، این صفحه ی چند اینچی می شود همدمت ! حداقل او دست رویت بلند نمی کند !

جایی برای حرف های نگفته !

وقتی حرف هایت را کسی نباشد که بخواند و بشنود و بداند ، این صفحه ی چند اینچی می شود همدمت ! حداقل او دست رویت بلند نمی کند !

آخرین مطالب

........

شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۵۴ ب.ظ

خدایا

ناشکری نمی کنما

فقط دارم بلند بلند ناله میکنم

خدایا

تو کریم و رحیم بودن تو شکی نیست

میدونی آشوبم

آرووم ندارم

چه کنم ؟!

چه می تونم بکنم جز اینکه درد هامو بنویسم و حک کنم تو این سرزمین

یا سامع الشکایا ...

ایمان دارم

کسی میاد

از طرفت

که منو آرووم کنه

باهام حرف بزنه

و حرف های تو رو برام آورده باشه

بشه دلخوشیم

آرامشم

کجایی پیام آور وحی ...

کجایی که مرگ همینجاست ..

کجایی 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">