جایی برای حرف های نگفته !

وقتی حرف هایت را کسی نباشد که بخواند و بشنود و بداند ، این صفحه ی چند اینچی می شود همدمت ! حداقل او دست رویت بلند نمی کند !

جایی برای حرف های نگفته !

وقتی حرف هایت را کسی نباشد که بخواند و بشنود و بداند ، این صفحه ی چند اینچی می شود همدمت ! حداقل او دست رویت بلند نمی کند !

آخرین مطالب

خدایا بکش منو راحت کن

يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۹ ب.ظ
گرفته دلم
به اندازه ی تموم عالم
که دخترشون چهل دقیقه باید تو سرما بایسته منتظر رانندش !
میدونید ؟!
راننده !!!
حقوق میگیره دخترشو ببره بیاره
و تهشم نیاد
و با بدبختی بره 
صبحم نیم ساعت تو سرما بایسته
دستاش کبود شه
بیاد خونه
بعد به مادر بگه
بگن که " به من چه ! مگه تو پدر نداری ؟! "
و به پدر بگه ، بگن " به من چه ! مگه تو مادر نداری ! "
و در نهایت می رسیم به این جمله
" خودت برو بگو !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "
و من صبح قبل از امتحانم تو بغل غزال های های گریه کردم و همه پرسیدند چرا !
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۷

نظرات  (۲)

۰۷ آذر ۹۵ ، ۱۶:۲۷ یاسر امیری
واقعا؟ مگه میشه ؟ مگه داریم؟
پاسخ:
حالا که داشتیم
و شده !
۰۸ آذر ۹۵ ، ۲۲:۵۰ یاسر امیری
کاش میشد کمکی کرد، میدونم حرفم شاید خیلی برات مسخره به نظر بیاد ولی
اصبروا ، آن الله مع الصابرین
پاسخ:
گاهی وقتا خود صبر هم صبرش سر میاد ..
سخته ...
سخته ...
سخت ... 
اما مسخره نیست
یقین میخواد
و دل قرص ... 
و روح بلند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">