جایی برای حرف های نگفته !

وقتی حرف هایت را کسی نباشد که بخواند و بشنود و بداند ، این صفحه ی چند اینچی می شود همدمت ! حداقل او دست رویت بلند نمی کند !

جایی برای حرف های نگفته !

وقتی حرف هایت را کسی نباشد که بخواند و بشنود و بداند ، این صفحه ی چند اینچی می شود همدمت ! حداقل او دست رویت بلند نمی کند !

آخرین مطالب

منم منم

يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۴ ب.ظ

حرفهاش مونده اینجای گلوم

نه میره پایین

نه میاد بالا

داره خفم می کنه

خفه !

میفهمی ؟!

خفه

حرف هایی که حتی به یاد آوردن مجددشون برام عذابه در حالی که مدام تو ذهنمن

حرف های یه آشغال کثافت که چون سرطان داره در قبال منم منم هاش تنها کاری که کردم ترک صحنه بود

نکوبوندم تو دهنش با دسته ی جارو برقی ...

و همه من رو مقصر میدونن

که غلط کردی با اون وقتی تو رو هرجور خواست شست و پهن کرد دهن به دهن شدی و جوابشو داد

دختر بی شعور بی ادب !

کثافت آشغال

جز تحقیر هیچ کاری نمیتونه بکنه و فکر میکنه غوله و دانشمند برای خودش 

بی شرف اینقدر آشغاله که پدرش حاضر نیست باهاش حرف بزنه !

پدر خودش !!!!

اینقدر کثافته که حتی جمعه ها هم خونه نیست تا دیگران مجبور نشن تحملش کنن !

آره

آره عزیزم

من بابت هجده جلسه ی دبیرستان که میرم مدرسه یک و نیم میلیون میدم

دارم میدم

چیه ؟!

زورت میاد ؟!

دهنتو باز میکنی و میگی شهریه ی یه سالت از دکتری دانشگاه آزاد رشته ی من بیشتره و اینقدر خنگ و لوس هستی که ...

بی شرف

اگر ازت خواستم برام چیزیو توضیح بدی برای این بود که تو زندگی بی خواصیتت احساس کنی کمی مفید هستی

فقط کمی !

وگرنه بهترین اساتید در دسترسم هستند

خودم اون مبحث رو خوب میدونم

واس همینه میفهم بین این منم منمت چقدرررررررررررررررررر نفهمی و خریت خوابیده که دانشگاه شریف رو حتی برتر از دانشگاه تهران میدونه !




+ کاش میتونستم بگم 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۷

نظرات  (۲)

۰۷ آذر ۹۵ ، ۱۹:۳۸ سلام سلام
از پایین خط شیشم باید مینوشتین بی خاصیتت
پاسخ:
خیلی آشفته بودم
شرمنده


ممنون
۰۷ آذر ۹۵ ، ۲۲:۱۵ سلام سلام
فدای سر شما،منم متوجه شدم و فقط برای خنده گفتم و متاسفانه لحن با نوشته القا نمیشه
ضمنا اینی که الان میخوام بگم رو هم صرفا برای اینکه جالب باشه و کمی بخندید میگم:
بی خواصیت درست نیست،من فکر میکنم بی خاصیت درسته:)
پاسخ:
عذر میخوام 
من جوابتون رو نوشته بودم منتهی فراموش کردم به تایید کردن ، بسیار شرمندم ...

متشکرم که میخواید کمی بخندم در خلال اشک و غم و غضب 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">