جایی برای حرف های نگفته !

وقتی حرف هایت را کسی نباشد که بخواند و بشنود و بداند ، این صفحه ی چند اینچی می شود همدمت ! حداقل او دست رویت بلند نمی کند !

جایی برای حرف های نگفته !

وقتی حرف هایت را کسی نباشد که بخواند و بشنود و بداند ، این صفحه ی چند اینچی می شود همدمت ! حداقل او دست رویت بلند نمی کند !

آخرین مطالب

اصالت دردناک

سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۳۵ ب.ظ

می دانی درد چیست ؟!

درد دقیقا آن جاییست که می خواهی بروی بیرون ، با دوستت ، با کسی که از سال هشتاد و پنج خانواده ات او را می شناسند ، مادرش ، شاگرد مادرت بوده و خیلی حرف های دیگر اما وقتی می روی تا از چند روز قبل بگویی بهشان ، می گویند : دختر اصیل تنها بیرون نمیره !

درد دقیقا آن جاییست که می خواهی از درد هایت با کسی حرف بزنی ، بی واهمه ... بی پرده ... از همه شان ... تا بتوانی سر بلند کنی از این بار سنگین در سینه اما در جواب گفتن این نیاز به آن ها ، می گویند : دختر اصیل ...

درد آن جاست که دختر اصیل نه حق دارد بخندد نه بلند بلند گریه کند ؛ دختر اصیل حتی حق ندارد لباس هایی با رنگ و طرح دلخواهش را بپوشد ، دختر اصیل تا ازدواج در خانه ی پدر و از آن به بعد در خانه ی شوهر است ، دختر اصیل حق ندارد دلتنگ شود ، حق ندارد دلش قدم زدن در کوچه پس کوچه های شهر را بخواهد ، دختر اصیل حق ندارد اعتراض کند ، حق ندارد احساس درونیش را بگوید و فریاد بزند ازت متنفرم ! ، درد دقیقا همانجاست که جای دختر اصیل بودن روی تنم کبود شده . مهری که هیچ گاه به حق نبوده ... دختر های اصیل در واقعیت دختر اصیل نیستند ، آنان نه حس دارند ، نه هیچ چیز دیگر ... دختر اصیل یک تکه آهن پاره ای است که رویش را گوشت پوشانده ، دختر اصیل وقتی مرد بی شرفی دست روی برادر کوچکترش بلند کرد حق ندارد فریاد بکشد و بزند در گوش همان مرد بی همه چیز ... آری ؛ نامحرم را نباید مواخذه کرد حتی اگر برادرت را بکوبد به لبه ی تیز کابینت های آشپزخانه ... دختر اصیل حق ندارد وقتی راننده اش هرچه از دهنش در می آید نثار خانواده اش می کند ، وسط اتوبان با دعوا از ماشین پیاده شود چرا که سر طماعی عده ای در این وسط که رابط بین ما و راننده هستند ، نمی خواهد بشنود که پدرش را کلاهبردار خطاب می کنند در حالیکه خود همین دختر اصیل چک چند میلیونی راننده را داده بود به رابط ... می دانید ؟! دختر اصیل نه بیرون میرود ، نه دلش می خواهد مو های آشفته اش را لخت کند ، گناه کبیره است برای او بافت کف سر مو ، دختر اصیل حتی حق ندارد در خانه آرایش کند تا حداقل در این سیاه چال وقتی خودش را میبیند ، لذت ببرد ، دختر اصیل حق ندارد برای تسکین درد هایش ژلوفن بخورد ، دختر اصیل باید سرش را بگذارد بمیرد !

اما نمی دانم چرا همین دختر ؛ وقتی در روز برفی تهران دقیقا در دمایی چند درجه زیر صفر و دقیقا ، چهل و سه دقیقه منتظر راننده اش شد و نیامد و در سرما دم در کلاسش ایستاده بود و صبح هم نیم ساعت آن هم زمانی که هوا کاملا تاریک است و نماز هنوز قضا نشده است ، در سرما ایستاده بود و ناخن های دستش از شدت سرما کبود شده بودند ؛ دختر اصیل نبود ! که نه به پدر اصیلش ربط دارد که چه مرگش است و نه به مادر اصلیش ! و جای سوال است برای پدر اصیل که مگر تو مادر اصیل نداری و متقابلا همین سوال نیز برای مادر اصیل مطرح است که تو پدر اصیل نداری !

و این در حالی است که ...

بگذریم !

بروم خفه شوم در گریه های خودم تا دختر اصیل را نکشتند !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">