جایی برای حرف های نگفته !

وقتی حرف هایت را کسی نباشد که بخواند و بشنود و بداند ، این صفحه ی چند اینچی می شود همدمت ! حداقل او دست رویت بلند نمی کند !

جایی برای حرف های نگفته !

وقتی حرف هایت را کسی نباشد که بخواند و بشنود و بداند ، این صفحه ی چند اینچی می شود همدمت ! حداقل او دست رویت بلند نمی کند !

آخرین مطالب

...

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۲۳ ب.ظ

دارم از تنهایی میمیرم

از درد ...

دیشب کابوس وحشتناکی دیدم

برا کسی که عزیزترینمه ....

سرطان ...

تعبیرشم

سردیمون بود ...

دوسش دارم

از دیشب رعشه افتاده به جونم

تمام تنم

تمام بدنم دارن میلرزن

بی قرارم

بی تابم

از صبح نمی تونم تمرکز کنم

دیشب وحشتناک بود

دوستم با نامزش  بهم زده

 و من نمیدونم اینو بگیرم یا اونو

بلایی سر خودشون نیارن ...

من ... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">